Tässä on nyt vähän valmistauduttu syksyyn ja mahdolliseen yrittäjyyteen. Muutamia tapaamisia olenkin saanut sovittua keväälle ja tarkoitus on sopia lisää tapaamisia kesäkuulle. Itseasiassa niin paljon kuin mahdollista. Valmiina mulla kun ei ole sopivia kontakteja oikeastaan ollenkaan joita voisin hyödyntää tulevaisuudessa. Paljon puheluita siis tiedossa plus sähköposteja. Nyt tässä onkin levätty laakereilla sen verren pitkaan että joku työltä haiskahtava puuhastelu onkin tosi hyvää vaihtelua ja tuntuu kivalta.
Eikös sitä niin sanota että kun julkistaa tavoitteensa niin sitten niihin on enemmän sitoutunut ja ne voi jopa toteutua? No tähän mä sitten laitan ne. Tavoitteena yrittäjänä pystyä laskuttamaan päivän hommista 600€ josta satanen jää firman kuluihin ja 500€/pv ois se mikä ois sitten omaa rahaa. Minimitavoite saada kuussa kaksi laskutettavaa päivää plus jos saisi päälle vielä starttirahan ni pysyisi leivän syrjässä. Jos laskutettavia päiviä on useampi niin sitten juhlitaan ja ostetaan kurkkuakin leivän päälle. Ideaali ois 10 laskutettavaa päivää per kuukausi. Kaikkea duunia ei tietenkään voi laskuttaa mutta sitähän yrittäminen on. Tuolla parin laskutettavan päivän tulolla oltaisiin samoissa sfääreissä kuin mitä nyt vuorotteluvapaalla. Eli sillä pysyis jo elelemään. Ja sitäpaitsi tarttisi tehdä huomattavasti vähemmän töitä kuin aikaisemmin kokopäivätöissä 8h päivässä ja tunti suuntaansa matkoihin..
Jännityksellä odotan syksyä ja oikeastaan keväällä 2015 sen oikeasti näkee lähteekö homma toimimaan vai miten tässä käy. Ylihuomenna on seuraava tapaaminen, sitä odotellessa.